Ianya adalah sejenis perubatan alternative cara tradisional membuang TOXINS (racun ringan) dalam tubuh badan manusia yang MUDAH dan MURAH.


Introductions


Introductions


Disamping memperkenalkan product,kami juga ingin berkongsi sedikit ilmu menggenai product yang kami pasarkan agar setiap pembeli dan penguna memahami apa yang di beli dan di gunakan agar tidak merasa terpedaya dengan 1001 " janji manis yang tidak pasti"

Setelah anda baca segala informations yang kami sediakan, faham dan merasakan yakin, anda bolehlah mencubanya tetapi untuk langkah pertama ,kami sarankan pada TRIAL PACK.Ini bertujuan untuk menggelakan pembazirkan (wang dan tenaga )sekiranya product kami tidak membawa sebarang kesan atau memudaratkan pengguna. ( setaipa manusia mempunyai antibody yang berbeza dan keserasian bahan bergantung pada system utama yang ada dalam tubuh manusia).Jika anda merasakan product ini sesuai dan serasi dgn anda, maka bolehlah anda mulai untuk menggunakan product kami menggikut tahap kemampuan dan keinginan anda atau dgn lain2 maksud membeli pada kadar yang sesuai.

JIKA anda merasa ada kekeliruan dan persoalan yang tidak terjawap,anda digalakan menggemukaan persoalan itu melalui furom yg disediakan atau boleh terus email pada saya.
saya akan cuba menjawap dan mencari penyelesaian itu sebaik yang mungkin.

TERIMA KASIH,SELAMAT MEMBACA & SELAMAT MENCUBA

Thursday, July 29, 2010

Detox Patch dan Toxins 

Dalam teori Perubatan Tradisional China,setiap toxin yang ada dalam tubuh manusia akan terkumpul semuanya diwaktu rehat yang lama seperti tidur di kaki terutamanya dari buku lali sehingga ke telapak kaki.. Penggumpulan toksin ini menyebabkan banyak penyakit degeneratif, seperti rematik dan radang sendi yang menyakitkan. Dalam reflexology kaki, kaki dianggap sebagai versi singkatan tubuh, dengan 62 titik akupunktur di telapak yang berkaitan dengan organ utama dalam tubuh.

Detox kami patch mengandungi bahan-bahan alam seperti cuka buluh (bamboo vinegar), tourmaline, Chitin dan Microelement -Vitamin C, E -Orange refined oil.

Buluh Cuka (bamboo vinegar) :
 
Kajian terkini telah menunjukkan bahawa cuka buluh mengandungi lebih daripada 200 jenis zat bermanfaat seperti asid amino, guaiakol, asid salisilat, yang meningkatkan viabilitas sel tubuh dan kekebalan, sehingga lebih berkesan menghilangkan racun dari tubuh.

Tourmaline: 

Release jauh-inframerah dan ion minus. Inframerah jauh merupakan bentuk tenaga terpancar dalam Sebagai tenaga infrared jauh menembus, memanaskan rangkaian dan meningkatkan aliran darah dalam wilayah yang terdapat toxin dan melancarkan penyembuhan dan regenerasi sel. Ianya juga juga merangsang butiran sisa tubuh. Minus ion boleh dijumpai di sebelah air terjun dan hutan hujan. Ini sebagai contoh dan ianya berfunsi sebagi bahan natural pada di sekitar kawasan tersebut. Minus ion peranti seperti ionizers elektronik telah sekitar untuk waktu yang lama dan manfaat kesihatan telah terbukti.

Chitin:

Memiliki kemampuan penyerap yang sangat kuat dengan struktur kimia yang mirip dengan selulosa. Hal ini dapat menyerap ion logam berat dan racun kimia.

Dan

Microelement -Vitamin C, E -Orange refined oil.

Bahan di atas digunkan dalam detox patch bersama-sama untuk merangsang titik-titik akupunktur pada kaki. Ini hasil stimulasi dengan butiran sisa yang membebaskan penyumbatan dalam sistem peredaran darah dan limfatik sehingga darah mengalir lebih bebas dan bahan beracun perlu dikeluarkan ke dalam patch.


General Information's 

Sedikit ilmu Tentang Toxins & tapak kaki

No comments: